torsdag 10 september 2009

Haha, har äntligen skaffat mig en blogg. Lite efter kanske.. ;p
Men har alltid trott att det är skit kompliserat men va rätt enkelt ändå.

länge sen jag skrev på apan också. jag vet att alla gillar mina dampdiarium men rätt länge sen det var nått sånt. too bad!

Livet leker väl som vanligt, inte speciellt mycket nytt som har hänt.

Har jobbat i princip hela sommaren, känns i alla fall så men syns verkligen inte på pengafronten.
Har även varit rätt mycket barnvakt åt Leah. Oftast rätt kul men eftersom hon mer eller mindre har växt upp så nära och så mycket runt resten av familjen så känns det mer som att vi är syskon. "Bråkar" ungefär lika mycket så syskon gör iallafall.
Men hellre att hon växer upp runt mig än att jag inte ska se henne alls.

Vi var föresten och badade på badhuset igår jag och hon. Ja justde, Sandra och Markus var också med men dom fegisarna såg bara på. Kände väl kanske inte för att bada men Leah verkligen älskar det så vad gör man inte för lillgumman!

eh, vad mer då..

Jag är fortfarande tillsammans med Henrik för dom som inte visste det.
Vi har ju faktiskt varit tillsammans i 1 år 10 månader och 8 dagar nu!
rätt jävla bra tag, snart 2 år ju!
Haha, hade tänkt skriva att allt är bra mellan oss och bara flyter på.
Men då hade jag väl fått en massa kommentarer om att de inte stämmer och grejs.
Men vadå? Alla förhållanden har väl bråk, skrik och onödigt tjafs.
Det finns alltid bra dagar och dåliga dagar i ett förhållande, helt jälva perfekt kan det ju aldrig vad..

Har varit på bilbingo ikväll också med ankan, elina och ted.
Rätt skoj, men vann så klart inget. va jävligt nära flera tusen gånger men nej.
Och i helgen så ska jag jobba, halva lördan och halva söndan. måste ju ta det som finns, även om det hade varit skönt och vara ledig på helgerna. Jobbade förra helgen också så..

Ska lägga ut bilder imorgon från flamberingen vi gjorde idag, rätt häftigt egentligen!
Jag och terese filmade lektionen också till projektarbetet, hoppas att vi lyckas med en bra film.
Är redan tillräckligt kämpigt i skolan och annat att det räcker, orkar inte oroa mig över ett jävla projektarbete också. men vafan, det här fixar ju vi terese! ;D

PUSS!
/s

1 kommentar:

  1. Härmapa!
    Livet och lögnerna är mitt! TJUV! Du har bara lagt till ett ord, men låt gå då! Du är ju du! :D
    Ses vi i veckan? :)
    Puss gumman! <3

    SvaraRadera