lördag 19 september 2009

Än så länge så har helgen varit minst sagt annorlunda..
fredan var heelt underbar fram till kl. 7-halv8.
Har seriöst inte haft en sån bra dag på länge, sen så sket sig kvällen helt..
Har inte tänkt dra upp allt som hände, för jag vet verkligen inte vad jag ska skriva.
jsg vet verkligen inte vad jag tycker och tänker.
jag vet vart jag har min familj, henke och angelicaöhman när det gäller mitt liv, men inte så mycket annat..

Det som hände igår, just nu så tycker jag att man gör verkligen inte sådär mot NÅN!
först tänkte jag att, okej om de va nån man inte umgås med så mycket.
men nej! det spelar fan ingen roll !

Ni satt där i nästan 3 timmar och sa allt det där, 3 TIMMAR!
Fast jag satt där och grät nästan sista 2 timmarna så fortsatte ni iallafall!
Helt sjukt!

Hade det varit någon annan så gjort så mot mig så tror jag att ni två hade blivit tokig på dom och tyckt att det var helt jävla fel!
hade någon gjort så mot er, så hade ni blivit tokig!
Visst, jag kan försvara mig själv. Men inte så jävla lätt när ni satt två stycken där och bara tryckte ner mig och sa emot precis allt jag sa!

Asså, ni två är dom jag umgåtts med mest sista tiden.
dom som jag litade på mest..
dom som jag kunde säga precis allt det jag ville till..
två av dom viktigaste i mitt liv..

Helt sjukt, fattar fortfarande inte att det verkligen hände..
Och det går inte och skylla på att det var mycket alkohol med i bilden för det var det fan inte.
Ni satt och sa flera gånger: " man ska inte ta sånt här i fyllan"
men ändå så fortsatte ni..

Har aldrig känt mig så sviken i hela mitt liv..
Då jag äntligen är rätt jävla nöjd med mitt liv så måste ni förstöra allt genom att säga allt det där och verkligen få mig och kännas som skit, om inte värre än skit..

Har åkt bort nu för att jag och familjen bestämde det, det är bäst så.
får väl se när jag kommer hem igen, saknar redan vissa som henke och angelica men är ändå bäst så här.
Har försökt mig på dumma saker förut, har absolut inte tänkt sjunka så låg igen, och kände igår och imorse att de inte va mycket mer som behövdes och det kände mamma också så ska vara här ett tag och "bygga upp" mig igen, sen får vi väl se vad som händer.

Skiter i om ni läser det här, eller någon annan som tycker att det mest bara är massa skit snack.
det är MIN blogg & MITT LIV !

Henrik Bergström <3

&

Angelica Öhman <3
Ni är förbannat bra båda två!

/ S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar